تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی دستی و ایستاده

راهنمای خرید جارو شارژی ایستاده و دستی

ایرانی ها همیشه به تمیز و مرتب بودن منزلشان معروف هستند؛ و تمیز کردن خانه به صورت روزانه یکی از عادت های همیشگی بانوان است. اما یکی از اصلی ترین نیاز ها برای تمیز کردن خانه، داشتن وسیله ای است که بتوانید به راحتی، تمیز ترین خانه را داشته باشید.

شما هم برای تمیز کردن خانه تان از جاروبرقی یا جارو دستی استفاده می کنید؟

به گفته بسیاری از کارشناسان تمیز کردن خانه با جارو برقی در طولانی مدت به فرش های خانه شما به مرور زمان آسیب می زند. همچنین استفاده از جارو دستی نیز می تواند به کمر و دست های شما آسیب جدی وارد کند. از این رو ما امروز قصد معرفی یکی از محصولات بسیار پر کاربرد و جدید بازار لوازم خانگی را با نام جارو شارژی دستی و ایستاده داریم.

خرید انواع جارو شارژی

جارو شارژی چیست؟

جاروهای شارژی همانطور که از نامشان پیداست، محدود به پریز برق نیستند و اگر به ‌طور کامل شارژ شوند، مانند هر وسیله شارژی دیگری، تا مدتی مشخص کار می ‌کنند. قدرت جارو های شارژی مختلف است و مدت زمانی که شارژ را نگه می ‌دارند هم با هم فرق دارد.

اگر بعضی قسمت ‌های خانه مانند راه پله یا ماشین خود را می‌خواهید تمیز کنید و محدودیت دسترسی به پریز برق دارید، یک جاروی شارژی می‌تواند به شما کمک کند که آن ‌جا را به ‌خوبی جارو کنید. و خستگی و فشار زیادی را تحمل کنید.

جارو شارژی چند نوع است؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی جاروبرقی ها جای خود را به جارو های شارژی داده اند؛ چرا که جارو برقی فقط تا محدوده ای کابل برق اجازه دهد قادر به جارو کشیدن خواهد بود. یا اگر برق نباشد شما نمی توانید از جارو برقی استفاده کنید. اما جارو های شارژی نیاز به محدوده و تایم خاصی ندارند و شما با یک بار شارژ کردن می توانید کل خانه را تمیز کنید.

جارو شارژی ایستاده

جارو های شارژی ایستاده، از یک دسته بلند، مخزنی در وسط و مکنده تشکیل شده‌ اند. دکمه‌ هایی که برای کنترل جارو نیاز دارید، هم روی بدنه تعبیه شده اند. این جارو های شارژی ایستاده، بیشتر مناسب کسانی بوده که به علت کمر درد یا زانو درد، نمی‌ توانند خیلی خم شوند و می‌ خواهند بدون خم شدن، زمین را جارو کنند. دسته‌ی بعضی جارو های دسته‌دار، قابل تنظیم و کوتاه شدن هستند تا اگر خواستید روی مبل، پرده و دیگر قسمت‌ های سخت خانه را تمیز کنید، مشکلی نداشته باشید.

جاروی ربات

جارو های رباتی، جارو های گردی هستند که روی زمین به صورت برنامه ریزی شده حرکت می‌ کنند و آشعال ‌های ریزی که روی زمین ریخته را به داخل محفظه خود مکش می ‌کنند. جاروهای رباتی قابل برنامه ریزی ‌اند و لازم نیست خودتان موقع تمیزکاری بالای  سرش باشید؛ تنها کافی‌ ست به آن برنامه بدهید که در زمان مورد نظر، فضای مورد نظر را تمیز کند. این جارو ها، با موبایل‌ های هوشمند هم قابل کنترل هستند. اگر وقت نمی‌کنید که خانه را جارو کنید و می‌خواهید ذرات کوچک یا موهایی که روی زمین ریخته جمع شود، یک جاروی رباتی به‌کارتان می‌آید.

جارو شارژی دستی

جارو های شارژی دستی بدون دسته طراحی شده اند. به همین خاطر وزن سبک و اندازه جمع و جوری دارند. وجود این دو ویژگی باعث استفاده راحت و آسان از آن شده است. جارو شارژی دستی، انعطاف پذیری بیشتری برای نظافت فضای غیر قابل دسترس، مانند: کنج دیوارها و زیر مبل ها دارد.

از کجا جارو شارژی خریداری کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد؟

امروزه، متاسفانه با ورود لوازم خانگی تقلبی به بازار نمی توان زیاد به خرید حضوری اعتماد کرد، از این سو سایت دومینو کالا یکی از پر فروش ترین و با اعتماد ترین سایت فروش لوازم خانگی می باشد. شما در سایت دومینو کالا تنوع بالای محصولات را مشاهده می کنید و می توانید خرید خودتان را با خیال راحت و با ضمانت کالا ثبت کنید. جاروشارژی دومینو کالا تمامی محصولات خود را با برسی کامل، توضیحات واضح و عکس واقعی از خود محصول به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خرید جارو شارژی از سایت دومینو کالا

سایت اینترنتی دومینو کالا وارد کننده انواع برند های ایرانی و خارجی لوازم خانگی با کیفیت و معروف بوده؛ که جارو شارژی نیز یکی از هزاران محصول موجود در فروشگاه اینترنتی دومینو کالا است. جارو های شارژی در سایت دومینو از نوع ایستاده, دستی و رباتیک می باشند؛ و در انواع طرح، رنگ، جنس، قیمت متفاوت به مشتریان عرضه می شوند. همچنین دومینو کالا این قابلیت را دارد تا اگر شما مارک یا برند خاصی را مد نظر خود دارید بتوانبد فقط با یک جستجو جارو های مرتبط با آن مارک را پیدا کنید.

همانطور که گفتیم تنوع جارو شارژی های دومینو کالا آنقدر زیاد است که نمی توان تک به تک همه را نام برد؛ اما قصد داریم در ادامه 10 تا از بهترین جارو شارژی های دومینو کالا را به شما مشتریان عزیز معرفی کرده تا شما انتخاب بهتری داشته باشید.

جارو شارژی دستی بوش BHN2140L

جارو شارژی بوش BHN2140L یک جاروی با کیفیت و درجه یک از برند معتبر بوش می باشد. برند بوش در رده ی بهترین برند ها در زمینه ی تولید لوازم برقی خانگی جای می گیرد. و همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند. این جارو شارژی بدنه ای پلاستیکی و قهوه ای رنگ دارد که در برابر ضربه های مختلف، خط و خش، فشار و… آسیبی نمی بیند. رنگ این بدنه قهوه ای بوده و از جلوه ی خاص و زیبایی برخوردار است. این بدنه ی پلاستیکی موجب شده تا وزن این محصول بسیار پایین و قابل حمل باشد.

جارو شارژی دستی کنوود HVP19

جارو شارژی کنوود HVP19 محصولی کاربردی می باشد که حضور آن در هر خانه ای می تواند کار ساز باشد. چون کارکرد بدون سیم دارد و به آسانی قابل حمل و نقل و استفاده می باشد. در این جارو قابلیت کنترل بر روی دسته وجود دارد. چنین قابلیتی کمک می کند تا شما بتوانید آسان تر به صورت دستی از این جارو استفاده بکنید. و دست شما کمتر دچار خستگی شود. درون این محصول یک عدد فیلتر وجود دارد که این فیلتر قابل شستشو می باشد و در نتیجه وقتی که پر شد می توانید آن را خارج کرده و شستشو دهید و سپس سر جایش قرار دهید.

جارو شارژی دستی ناسا الکتریک NS-2019

جارو شارژی ناسا الکتریک NS-2019 جارویی با کیفیت و با سرعت بسیار بالا می باشد که دارای باتری قابل شارژ بوده و پس از هر بار شارژ به مدت 30 دقیقه می‌ توان از آن استفاده کرد. باتری این محصول لیتیوم یونی می باشد که دوام و کیفیت بالایی دارد. ولتاژ آن نیز برابر با 14.4 ولت است. این باتری کمک می کند تا شما بتوانید به صورت بی سیم نیز از این دستگاه استفاده داشته باشید و مدت زمان کامل برای شارژ آن نیز برابر با یک ساعت و نیم است و پس از هر بار شارژ کامل به مدت سی دقیقه قابل استفاده می باشد.

این جارو هم قابلیت استفاده به صورت دستی و هم قابلیت استفاده به صورت عصایی را دارا می باشد و دارای یک دسته تلسکوپی است تا بتوانید از جارو به صورت ایستاده و عصایی استفاده داشته باشید. ارتفاع آن نیز قابلیت تنظیم دارد و می‌ توانید بعد از متصل کردن دسته، میزان ارتفاع آن را بر حسب نیاز خود تنظیم کنید.

جاروشارژی رباتیک شیائومی Lydsto R1

جاروشارژی رباتیک شیائومی Lydsto R1 که دارای قدرت مکش 2700 پاسکال است، با سرعت 17000 دور در دقیقه برای نظافت تمامی سطوح مانند سنگ، سرامیک، فرش، موکت و … مناسب میباشد. این دستگاه میتواند محیطی به مساحت 200 متر مربع را با هر بار شارژ کامل، جارو نماید. لازم به ذکر است که جارو رباتیک Lydsto R1 تمام آلودگی ها را در فیلتر بهداشتی هپا خود جمع آوری کرده و سپس با قرارگیری در کنار استند، آنها را به پاکت موجود در محفظه استند منتقل میکند. ضمنا این فرآیند انتقال خودکار برخلاف سایر جاروبرقی های رباتیک، بسیار کوتاه‌تر (43 سانتی متر) بوده و بدون هر گونه نشت گرد و غبار به محیط خارج انجام میپذیرد.

تعداد محصولات سایت دومینو کالا آنقدر بی شمار است که نمی توان همه محصولات را اعم از جارو شارژی نام برد. شما برای مشاهده بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی دومینو کالا مراجعه فرمائید.

خرید انواع محصولات دومینو کالا

شما برای خرید انواع محصولات دومینو کالا، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید. فروشگاه دومینو کالا، یک فروشگاه عرضه‌کننده محصولات شرکت با کیفیت است که نمایندگی محصولات برند های معروف ایرانی و خارجی نیز محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

فروشگاه دومینو کالا در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلي در زمينه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعاليت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها مي توانيم با افتخار با توجه به كيفيت بالا و خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان، به عنوان يكي از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتريان عزيز باشيم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *