تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

دکمه تغییر حالت آیفون 15 پرو دارای حساسیت قابل تنظیم خواهد بود

شایعات در مورد دکمه تغییر حالت آیفون 15 پرو و پرو مکس چند ماهی است که ادامه دارد و یک پست جدید در انجمن MacRumors جزئیات بیشتری از نحوه عملکرد آنها را به اشتراک می‌گذارد. اعتقاد بر این است که اپل یک دکمه یکپارچه صدا و یک دکمه Action قابل برنامه ریزی جدید را به سری آیفون 15 پرو می آورد. دومی عملکرد سوئیچ قطع صدا آیفون و همچنین مجموعه ای از کاربردهای قابل برنامه ریزی دیگر از جمله تغییر قفل جهت، چراغ قوه، حالت کم مصرف و موارد دیگر را در خود جای می دهد.

دکمه تغییر حالت آیفون 15 پرو

دکمه تغییر حالت سری آیفون 15 پرو دارای یک ریزپردازنده اختصاصی کم‌انرژی هستند که حتی در صورت خالی شدن باتری گوشی نیز کار می‌کند. تراشه فشارهای کاربر و نگه داشتن حرکات را حس می کند و بازخورد Taptic Engine را به همراه خواهد داشت. کاربران می توانند حساسیت دکمه ها را از تنظیمات شخصی سازی کنند و می توانند با قاب گوشی و حتی با دستکش کار کنند.

تراشه کم مصرف جدید داخل سری آیفون 15 پرو، تراشه های NFC، بلوتوث LE و UW را در زمانی که دستگاه خاموش است و حتی زمانی که باتری گوشی به طور کامل تخلیه می شود، تغذیه می کند. منبع آخرین جزئیات در مورد دکمه‌های حالت آیفون 15 پرو، سابقه قابل اعتمادی دارد و جزئیات دقیق آیفون 14 پرو را قبل از عرضه به اشتراک گذاشته است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *