تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خرید برنامه های آیفون با کارت اپل استور ارزان و فوری

خرید برنامه های آیفون با کارت اپل استور ارزان و فوری

محصولات کمپانی اپل به علت کیفیت بالا و سرویس‌دهی متنوع به کاربران، طرفداران بسیاری دارند. اپل همچنین سهم عمده‌ای در بازار محصولات دیجیتالی و الکترونیکی کشور ما دارد. گوشی‌ها و آیپدهای اپل دارای سیستم عامل iOS هستند و روش دانلود و نصب برنامه برای آن‌ها با سایر برندها متفاوت است.

خرید کارت اپل iphone در ایران

شما برای نصب یک برنامه بر روی گوشی خود باید ابتدا به اپ استور مراجعه و سپس برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید. اما در این مواقع ممکن است با برنامه‌های پولی مواجه شوید که تنها راه استفاده از آن‌ها، خرید گیفت کارت اپل ارزان gift card است. اگر شما هم  قصد خرید درون برنامه‌ای از اپ استور را دارید، در این مطلب نحوه خرید درون برنامه ای آیفون را به شما آموزش می‌دهیم.

 گیفت کارت اپل چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم به توضیح نحوه خرید درون برنامه ای آیفون بپردازیم می‌خواهیم شما را با این گیفت کارت‌ها آشنا کنیم. گیفت کارت اپل در واقع یک کد 16 رقمی است که با استفاده از آن می‌توانید اپل آیدی یا حساب کاربری خود را شارژ و سپس محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

گیفت کارت‌های اپل رنج قیمتی متنوعی دارند و از ارزهای رایج کشورهای مختلفی پشتیبانی می‌کنند. به بیانی دیگر می‌توان گفت که اپل روش‌های مختلفی را برای خرید محصولات و برنامه‌های کمپانی پیش روی کاربران قرار داده است. برای بعضی از کشورها مانند ایران که شرایط دسترسی به مستر کارت و سایر کارت‌های اعتباری بین‌المللی وجود ندارد، استفاده از گیفت کارت اپل بهترین گزینه است. شما به کمک گیفت کارت‌های اپل می‌توانید برنامه‌های اپ استور را دانلود و خریداری و یا از آیتونز استفاده کنید.

نحوه خرید درون برنامه ای آیفون با استفاده از گیفت کارت‌های اپل

شما پس از خریداری و تهیه گیفت کارت آیتونز و اپ استور چه به شکل دیجیتالی و چه به صورت مجازی یک کد 16 رقمی دریافت خواهید کرد. بعد از این مرحله باید وارد برنامه اپ استور شده و از روی پروفایل خود در بخش بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.

در ادامه توجه شما را به نکات زیر جلب می‌کنیم:

  • گزینه Redeem Giftcard or code را باید انتخاب کنید

  • بعد از کلیک بر روی گزینه Enter Code Manually باید کد 16 رقمی را به شکل دستی وارد کرده و سپس مجددا بر روی redeem بزنید

  • طی این مرحله پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات را مشاهده خواهید کرد

  • این عملیاتی که تا اینجا برای شما شرح دادیم، با استفاده از رایانه شخصی نیز قابل انجام است. اما باید توجه داشته باشید که بعضی از مراحل آن با مراحل گوشی متفاوت است

مثالی برای درک بهتر نحوه خرید درون برنامه ای آیفون

تصور کنید که شما برای خرید یک برنامه نیز به 10 دلار دارید. به این منظور ابتدا باید گیفت کارت 10 دلاری آیتونز اپل را خریداری و از کد 16رقمی این گیفت کارت استفاده کنید.

خرید گیفت کارت اپل ارزان در تمام مبالغ

این کد 16 رقمی اپل آیدی یا همان حساب کاربری شما را به اندازه 10 دلار شارژ می‌کند. شما سپس وارد برنامه مورد نظر شده و بر روی خرید اشتراک 10 دلاری آن کلیک کنید.

چگونگی شارژ اپل آیدی

بعد از اینکه با نحوه خرید درون برنامه ای آیفون آشنا شدید نوبت به یادگیری مراحل شارژ کردن حساب کاربری می‌رسد. برای انتقال شارژ گیفت کارت اپل به حساب کاربری خود برای انجام خریدهای درون برنامه‌ای ابتدا باید به اپ استور بروید. در مرحله بعدی باید بر روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و گزینه Redeem GiftCard Or Code را انتخاب کنید. در ادامه نیز باید کد تعیین شده در گیفت کارت را وارد کنید. در نهایت نیز مشاهده خواهید کرد که حساب کاربری شما شارژ شده است. در نهایت می‌توانید با این تمدید اعتبار، به خرید‌های درون برنامه‌ای از اپل استور بپردازید.

با گیفت کارت‌های اپل از مزایای بی‌شمار اپ استور استفاده کنید

ممکن است در بعضی مواقع با پیامی مبنی بر معتبر نبودن گیفت کارت اپل مواجه شوید. این پیام یعنی کارت مورد استفاده شما، گیفت کارت اپل استور نیست. بنابراین بهتر است این گیفت کارت‌ها را از فروشگاه‌های معتبر چون آی گیم خریداری کنید.

خرید گیفت کارت اپل ارزان gift card در ایران

از جمله مزایای خرید گیفت کارت اپل هم می‌توانیم به استفاده از اکانت‌های پرمیوم، خرید بازی‌ها و اپ‌های پرکاربرد و همچنین دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس اشاره کرد.

آی گیم، سایت خرید گیفت کارت اپل ارزان و رسمی با گارانتی

مجموعه آی گیم معتبرترین فروشگاه اینترنتی خرید گیفت کارت است. سایت آی گیم با تحویل آنی و تضمین قیمت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی گیمرها برای خرید کارت هدیه در ایران است. در زمینه اعتبار مجموعه هم نیازی به نگرانی نیست. چرا که آی گیم دارای مجوزهای قانونی برای درگاه‌های پرداخت و فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی است. کارشناسان آی گیم در صورت بروز هر نوع مشکلی در خرید محصول در هفت روز هفته پشتیبانی تلفنی و آنلاین را به شما ارائه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *