تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خرید اینترنتی لوله اتصالات پیمتاش از نمایندگی رسمی پیمتاش در ایران

خرید اینترنتی لوله اتصالات پیمتاش از نمایندگی رسمی پیمتاش در ایران

لوله و اتصالات پیمتاش pimtas ، از محبوب ترین تولیدات صنعت لوله سازی و پلاستیک است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. شرکت پیمتاش شرکت ترکیه‌ای است که از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را در زمینه صنایع پلاستیک آغاز کرده است. این شرکت با داشتن فضایی پوشیده به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع و فضای باز به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مکعب در سه شهر مختلف ترکیه، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات استخر در این کشور محسوب می‌شود.

شرکت پیمتاش با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، تاثیر مهمی در فراهم کردن و تولیدات تجهیزات استخر دارد. تیم ماهر و تجربه‌دار شرکت پیمتاش محصولات خود را با جدیدترین متد و تکنولوژی به بازار عرضه میکنند. شرکت پیمتاش با ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان خود، گزاره ی معروف هیچ ارزانی ای بی علت نیست را نقض کرده است! شرکت پیمتاش یکی از برندهای معتبر جهانی در زمینه تجهیزات و لوازم استخر شناخته می‌شود که به دلیل داشتن محصولات با کیفیت و ارزان خود، شهرت زیادی در سراسر دنیا دارد.

لوله اتصالات UPVC پیمتاش

مجموعه آچارسی به عنوان نمایندگی شرکت پیمتاش، انواع محصولات و لوله اتصالات پیمتاش را با ارسال فوری به سراسر ایران عرضه میکند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی محصولات پیمتاش و معرفی این برند مشهور و روش خرید محصولات آن بپردازیم.

تجربه پیمتاش

شرکت پیمتاش پلاستیک تولیدکننده مواد ساختمانی پلاستیکی مشهور در ترکیه است که بیش از نیم قرن در زمینه تولید محصولات پلاستیکی و تجهیزات استخر فعالیت دارد. مجموعه پیمتاش به دلیل رعایت استانداردهای کیفیت معتبر و داشتن گواهی‌نامه‌های مانند ISO 9001، TSE، EN1452 و WRES ، یکی از پیشگامان صنعت لوله و اتصالات پلاستیکی در منطقه آسیا شناخته می‌شود.

شرکت پیمتاش با ارائه محصولات با کیفیت، مطابق با استانداردهای بین‌المللی سهم بسیار زیادی در تولیدات تجهیزات استخر و لوله کشی دارد. در ایران، مجموعه آچارسی به به عنوان نمایندگی این شرکت فعالیت می‌کند و انواع محصولات لوله و اتصالات پیمتاش و سایر محصولات این برند محبوب را به سراسر ایران عرضه میکند.ش

محصولات پیمتاش

 محصولات مشهور شرکت پیمتاش در زمینه تجهیزات لوله کشی و استخر شامل تجهیزات زیر است:

  • تجهیزات لوله‌کشی فاضلاب‌ها و آب آشامیدنی.
  • لوله و اتصالات مربوط به استخر.
  •  تاسیسات ساخت استخر، تجهیزات تصفیه‌ آب برای انواع استخر و جکوزی‌.
  • تجهیزات  مربوط به استخرها و مجموعه‌های آبی.
  • محصولات پلاستیکی برای صنایع مرتبط با آب و تاسیسات ساختمانی

پیمتاش ، مقرون به صرفه و با کیفیت

محصولات شرکت پیمتاش پلاستیک ترکیه، به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه ی آن، برای پیمانکاران و کارفرماها در صنایع تأسیسات و آبرسانی جذابیت زیادی دارد. قیمت شرکت محصولات پیمتاش علاوه بر کیفیت و استاندارد رضایت بخش آن، قیمت کمتری در مقایسه با برندهای اروپایی دارد. به دلیل همسایگی و نزدیکی موقعیت جغرافیایی این شرکت با کشور ایران، امکان ورود سریع محصولات و عرضه به بازار ایران در مقایسه با محصولات اروپایی سرعت واردات بیشتر و هزینه حمل و نقل کمتری دارد. محصولات UPVC پیمتاش در بازار ایران به عنوان گزینه‌ای ارزان و با کیفیت برای پروژه‌های ساختمانی شناخته می‌شوند.

گروه اچارسی نمایندگی رسمی پیمتاش در ایران

مجموعه اچارسی به عنوان نمایندگی برند پیمتاش Pimtas، انواع لوله و اتصالات پیمتاش و تمامی محصولات این برند را به مشتریان ارائه می‌دهد. آچارسی به مشتریان این امکان را میدهد که با کمک تیم پشتیبانی و کارشناسان فنی خود، محصولات تاسیسات مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنند. کارشناسان آچارسی به عنوان نمایندگی پیمتاش در ایران در تمام مراحل خرید و خدمات پس از فروش در کنار مشتریان خود هستند.

تمامی محصولات مجموعه آچارسی دارای ضمانت و گارانتی خدمات پس از فروش هستند، به این ترتیب مشتریان در صورت بروز مشکل، نقص در محصول و یا برای پاسخ به هرگونه سوالات می‌توانند با واحد پشتیبانی آچارسی تماس گرفته و از خدمات پس از فروش این نمایندگی برخوردار شوند.

موارد کاربرد محصولات پیمتاش پلاستیک pimtas

محصولات لوله و اتصالات Pimtas در انواع صنایع و زمینه‌های کاربردی مختلف کاربردهای متعددی دارند. محصولات شرکت پیمتاش  از مهم ترین تجهیزات در تأمین آب و انتقال فاضلاب شهری می‌باشند. این موضوع اهمیت محصولات این شرکت را نشان میدهد به طوری که تأسیسات‌های زیرساختی از جمله موتورخانه‌ها و تصفیه‌خانه‌ها برای پارک‌های آبی، استخرها و جکوزی‌ها در نبود این محصولات کاملا زمین گیر میشوند!

محصولات شرکت پیمتاش در صنایع پتروشیمی، کارخانجات شیمیایی، نقشه‌های برقی و تأسیسات برقی و همچنین، در سیستم‌های آبیاری زمین‌های کشاورزی و سیستم‌های لوله‌کشی آب شرب کاربرد بسیار زیادی دارند. محصولات شرکت پیمتاش از ابتدایی ترین تجهیزات مورد نیاز برای این صنایع محسوب شده و نقش اساسی در عملکرد و پیش برد این صنایع دارند.

نمایندگی لوله اتصالات پیمتاش

کیفیت تجهیزات استخری پیمتاش

لوله و اتصالات UPVC پیمتاش، محصولات با کیفیت و متنوعی هستند که توانایی رقابت با انواع برندهای اروپایی را دارند. محصولات شرکت پیمتاش به طور عمده از پودر سفید حاصل از ترکیب سنگ‌نمک و نفت ساخته میشوند این ترکیب. مزایای بسیاری از جمله استحکام بالا، مقاومت در برابر رسوب‌گیری و اشتعال، نصب آسان، مقرون به صرفه بودن، و مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا دارد. UPVC به کار رفته در محصولات پیمتاش به عنوان ماده‌ای ضدسایش شناخته می‌شود که عمر مفید محصولات را افزایش داده و نیاز به تعویض و تعمیرات کمتری دارند.

این ویژگی‌ها باعث شده است که UPVC یکی از مواد اولیه محبوب برای تولید ابزارآلات و مواد مختلف در صنایع گوناگون تبدیل شود. از این‌رو مصرف و تولید UPVC به میزان چشمگیری افزایش یافته و محصولاتی مانند لوله‌ها و اتصالات UPVC پیمتاش، با این ترکیب مقاوم و  پرکاربرد در سراسر دنیا از طرفدارن زیادی برخوردار است. این ویژگی‌ها باعث محبوبیت لوله و اتصالات UPVC پیمتاش در صنایع مختلف شده است.

محصولات پیمتاش 

محصولات پیمتاش در سه دسته قابل ارائه می‌باشند؛

  • لوله‌های UPVC، اتصالات UPVC، و شیرآلات UPVC. این محصولات با تضمین کیفیت و مزایای منحصر به فرد خود، در انواع صنایع و پروژه‌ها به شکل گسترده ای به کار می روند.
  • نمایندگی پیمتاش به مشتریان خود تجربه‌ای فوق العاده با قیمت مناسب، محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش عالی را ارائه می‌دهد. از این جهت ، خرید از نمایندگی پیمتاش برابر با خرید رضایت بخش و اقتصادی، با اطمینان کیفیت فوق العاده است.

اتصالات پیمتاش

شرکت پیمتاش تنوع بالایی در محصولات خود با جنس‌ها و متریال‌های متعددی ارائه می‌دهد و تمامی محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهد. شرکت پیمتاش در تولید محصولات خود از موادی مانند PP،PVC،UPVC،HDPE در ساخت لوله و اتصالات استفاده می‌کند. این محصولات در اندازه‌ و ویژگی‌های متنوع تولید می‌شوند تا تمامی نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند. شرکت پیمتاش علاوه بر اتصالات لوله‌کشی، ابزارآلات و تجهیزات مرتبط با استخر و سیستم‌های تصفیه آب را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. این تنوع در محصولات و بازه گسترده ی تجهیزات، امکان انتخاب بهترین محصولات را مطابق با نیازهای مشتریان برای آن ها فراهم میکند.

لیست اتصالات پیمتاش

شرکت پیمتاش محصولات گسترده‌ای از اتصالات و لوله‌ها را از جمله اتصالات آب‌رسانی، سه‌راهی‌ها، چهارراهی‌ها، زانویی‌ها، درپوش‌ها، مغزی‌ها، شیرها (توپی، پروانه‌ای، یک‌طرفه و…)، پوشن‌ها، تبدیل‌ها، گپ‌ها، فلنج و رینگ‌ها و سایر محصولات را به بازار عرضه میکند. این محصولات در صنایع مختلفی مانند ساختمان، استخرها، جکوزی‌ها، موتورخانه‌ها، تصفیه‌خانه‌ها کاربرد بسیار زیادی دارد. شرکت پیمتاش از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات مدرن در تولیدات خود استفاده می‌کند. همسایگی ایران با ترکیه باعث شده است تا محصولات پیمتاش، با قیمت مناسب‌تر از محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی در بازار ایران در دسترس باشد. این امکانات به مشتریان کشور ما این امکان را می‌دهد که از محصولات پیمتاش، با کیفیت مشابه با برندهای خارجی در انواع صنایع استفاده کنند.

اتصالات پی وی سی فشار قوی

اتصالات پی وی سی (PVC) به علت خصوصیات منحصر به فردی آن در مواردی که نیاز به فشار قوی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی، فیزیکی، دما و فشار دارند بسیار پرکاربرد هستند. این اتصالات مزایای مختلفی مانند طول عمر بالا، نصب و کارایی آسان، بدون داشتن بو و مزه نامطلوب، انعطاف پذیری،  محیط زیست را دارند و امکان اجرای شیب در لوله‌ها را فراهم می‌کنند.

به همین دلیل از محصولات شرکت پیمتاش در انتقال موادی از جمله آب آشامیدنی، اسیدها، فاضلاب‌ها (از ماهواره‌ها یا خانگی)، ساخت استخرها، موتورخانه‌ها، و حتی در صنایع پتروشیمی به کار می روند. اتصالات پیمتاش در تاسیسات مختلف جهت تغییر مسیر، انشعاب‌گیری، مسدود کردن انتهای لوله و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آچارسی نمایندگی لوله اتصالات پیمتاش در ایران

جمع بندی

مجموعه ی آچارسی به نشانی https://achar30.com به عنوان نمایندگی رسمی پیمتاش در ایران، علاوه بر لوله و اتصالات پیمتاش انواع محصولات پیمتاش را مانند: درپوش دنده ای UPVC،  فلنج آداپتور پیمتاش، گریل دو پین پیمتاش، شیر توپی مهره دار چسبی پیمتاش، شیر خودکار فنردار پیمتاش، مهره ماسوره UPVC یک سر مغزی برنجی پیمتاش، بست UPVC لوله پیمتاش، شیر پروانه پیمتاش و انواع محصولات پیمتاش را با بهترین قیمت در فروشگاه خود عرضه میکند.

جهت خرید لوله و اتصالات پیمتاش و انواع محصولات پیمتاش از فروشگاه آچارسی میتوانید سفارش خرید خود را از طریق تماس با شماره پشتیبانی ثبت کنید:

تلفن پشتیبانی: ۰۹۱۲۸۴۴۳۲۲۶
تلفن شرکت: ۰۹۰۰۸۴۴۳۲۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *