تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تعویض باتری موبایل | خرید باتری از سیب شرق

تعویض باتری موبایل

تعویض باتری آیفون ، سامسونگ ، شیائومی

یکی از مهم ترین قطعات داخل موبایل که بدون آن هیچ قطعه دیگری کار نمیکند باتری است ، در هنگام خرید موبایل حتما به سلامت باتری دقت کنید یا در هنگام تعویض باتری حتما از باتری که سلول های با کیفیتی دارد استفاده کنید . از باتری هایی استفاده کنید که حداقل ۶ ماه گارانتی تعویض داشته باشد. تا خیالتان راحت باشد.
معمولاً عمر باتری‌ها یک تا دو سال است و اگر بعد از این مدت خراب شود، حتماً باید آن را تعویض کرد.
برای تعویض باتری آیفون ( تعمیرات موبایل مشهد ) ابتدا باید ال سی دی را از شاسی جدا کنیم باز هم خیلی احتیاط کنید چون باز کردن ال سی دی کار دشواری میباشد و فقط تعمیرکاران به آن تسلط دارند سپس با استفاده از حلال چسب یا مقدار کمی تینر ، را زیر باتری ریخته و سپس چسب باتری را با پیچ گوشتی گرفته و شروع به کشیدن چسب از زیر باتری میکنیم.

تعویض باتری سامسونگ

تعویض باتری گوشی سامسونگ یک امری تخصصی بوده و مستلزم طی کردن مراحل و رعایت نکاتی است. تعویض اشتباه باتری در گوشی های این برند مشکلات بسیاری را در عملکرد آنها ایجاد می کند.

تعویض باتری سامسونگ

مراحل تعویض باتری گوشی سامسونگ

   – آزاد کردن خشاب سیم کارت
   – گرما دادن به قاب پشت گوشی
   – نصب ساکشن روی درب پشت گوشی
   – کشیدن ساکشن
   – وارد کردن پیک به لبه زیرین قاب
   – شل کردن لبه های دب پشت گوشی
   – جداسازی درب پشت گوشی سامسونگ
   – باز کردن پیچ های نگهدارنده فریم میانی (همه پیچ های این بخش باید باز شوند)
   – بلند کردن لبه زیرین فریم میانی
   – جداسازی فریم میانی
   – باز کردن کانکتور باتری
   – بلند کردن باتری از جایگاهش
   – جداسازی و تعویض باتری موبایل سامسونگ
   – بستن گوشی و بخش های جدا شده برعکس مراحل قبل

در هنگام تعویض باتری سامسونگ به چه نکاتی توجه کنیم

استفاده از باتری اصل و اورجینال :
باز هم تاکید میکنیم به شما عزیران حتما از باتری اورجینال (تعویض باتری موبایل مشهد) استفاده کنید زیرا باتری های تاریخ گذشته احتمال باد کردن و ترکیدن دارن
با توجه به تقاضای بالایی که تعویض باطری گوشی های مختلف در بازار دارد، برخی از شرکت های تولید کننده قطعات موبایل از وضعیت سوء استفاده می‌کنند و باطری های تقلبی و غیر اورجینال را روانه بازار می‌سازند. اگر شما با دقت و حساس پیش نروید احتمال دارد به جای یک باطری اورجینال، نمونه تقلبی در گوشی شما نصب گردد! نصب اینگونه باتری ها می‌تواند علاوه بر بروز مشکلاتی مثل داغ شدن بدنه گوشی، خالی شدن زود به زود شارژ باتری و افزایش احتمال آسیب دیدن دیگر قطعات سخت افزاری موبایل، حوادث ناگواری همچون آتش گرفتن و انفجاری باتری را هم به بار آورد.
عدم انقضای تاریخ مصرف باتری :
تاریخ تولید باتری ، از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام تعویض باتری گوشی های هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود. در چنین مواقعی تاریخ حک شده بر روی باتری دستگاه باید با تاریخ روی بسته بندی آن تطابق و هماهنگی داشته باشد.
در صورت مغایرت داشتن این موضوع، به احتمال زیاد، باتری انتخابی غیر اصل و بی کیفیت می باشد. ضمنا، بررسی نوشته و داده ها و اطلاعات روی برچسب باتری، ارزیابی لبه باتری و لوگوی شرکت و برند سازنده، در شناسایی و تشخیص اصل بودن باتری گوشی، به کاربران کمک شایانی می نماید.

تعویض باتری شیائومی

تعویض باتری گوشی

باتری گوشی های هوشمند شیائومی دارای ظرفیت معینی هستند که به مرور زمان و استفاده انرژی و کارایی خود را از دست می دهند. در این مواقع لازم است به فکر تعویض باتری شیائومی افتاد. برای احیاء کارایی گوشی شیائومی باشید. این کار چندان دشوار نیست ولی در صورت مراجعه به یک فرد متخصص می توانید بسیار راحت و بدون دردسر باتری را تعویض نمایید.
اگر باتری گوشی خراب شود چه علائمی دارد :
   – خاموش و روشن شدن گوشی موبایل به صورت خود به خودی
   – چشمک زدن گوشی
   – خاموشی ناگهانی موبایل شیائومی
   – باد کردگی باتری
   – داغی بیش از حد باتری دستگاه
   – روشن بودن گوشی تا زمانی که به متصل به شارژ باشد.
   – خالی شدن سریع باتری

باتری موبایل شیائومی اصل

باتری موبایل شیائومی اصل از جنس باتری لیتیومی میباشد و باتری های لیتیومی دارای طول عمر مشخصی بوده در طول زمان با مصرف باتری کاهش میباید که این امری طبیعی در این گونه باتری ها میباشد هر چه میزان مصرف باتری بهینه تر باشد طول باتری افزایش میابد اما این به این دلیل نیست که میتوانید به صورت جاودانه از باتری استفاده کنید عمر باتری بعد از مدتی تمام میشود.

راه های افزایش طول عمر باتری موبایل شیائومی اصل

استفاده از آداپتور و کابل اصلی از جاهای معتبر
استفاده از باتری اصل موبایل شیائومی
به موقع شارژ کردن باتری (بهتر است باتری موبایل شیائومی کمتر از 15 درصد و بیش تر از 95 درصد نشود).
باتری موبایل را طولانی مدت مثلا از شب تا صبح به شارژ متصل نکنید

علت زود خالی شدن باتری موبایل شیائومی اصل

استفاده مداوم از موبایل
استفاده زیاد از هات اسپات
نصب برنامه های غیرضروری
استفاده از گوشی، هنگام شارژ شدن گوشی
زیاد روشن ماندن بلوتوث و اتصال داده و وای فای
زیاد کردن نور صفحه نمایش

تعویض باتری آیفون

یکی از مهم ترین قطعات داخل موبایل که بدون آن هیچ قطعه دیگری کار نمیکند باتری است ، در هنگام خرید موبایل حتما به سلامت باتری دقت کنید یا در هنگام تعویض باتری حتما از باتری که سلول های با کیفیتی دارد استفاده کنید . از باتری هایی استفاده کنید که حداقل ۶ ماه گارانتی تعویض داشته باشد. تا خیالتان راحت باشد.
معمولاً عمر باتری‌ها یک تا دو سال است و اگر بعد از این مدت خراب شود، حتماً باید آن را تعویض کرد.
برای تعویض باتری آیفون (تعمیرات موبایل مشهد) ابتدا باید ال سی دی را از شاسی جدا کنیم باز هم خیلی احتیاط کنید چون باز کردن ال سی دی کار دشواری میباشد و فقط تعمیرکاران به آن تسلط دارند سپس با استفاده از حلال چسب یا مقدار کمی تینر ، را زیر باتری ریخته و سپس چسب باتری را با پیچ گوشتی گرفته و شروع به کشیدن چسب از زیر باتری میکنیم.
تعویض باتری اورجینال با گارانتی معتبر در مجموعه سیب شرق در کمتر از 1 ساعت انجام میشود با قیمت مناسب

نمایندگی اپل

شرکت های زیادی در مشهد کار تعویض باتری آیفون را به صورت تخصصی انجام میدهند که عبارتند از : تعمیرات موبایل گاجره ، تعمیرات موبایل سیب شرق ، تعمیرات موبایل عزیزی ، تعمیرات موبایل پاور ، تعمیرات موبایل کاوش تیم ، تعمیرات موبایل آیفون دکتر ، تعمیرات موبایل موبایل آباد ، تعمیرات موبایل سخی فر
سیب شرق با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی تلفن همراه و دارای آموزشگاه تعمیرات موبایل توانسته اعتماد مشتریان عزیز را بدست بیاورد. تعمیرات تخصصی آیفون و سامسونگ و شیائومی سیب شرق با قطعات اصلی و روکاری سعی دارد که اعتماد شما مشتریان عزیز را بدست آورد . تمامی محصولات دارای اصالت کالا هستند.

آیا باتری که تعویض میکنم اصلی است یا فیک ؟

حتما برای تعویض باتری گوشی خود به مراکز مجاز مراجعه نمایید چرا که فهمیدن اینکه باتری گوشی اصل است یا فیک کار تخصصی میباشد. پیشنهاد میشود به شرکت های مجاز که دارای تاییده های رسمی هستند مراجعه کنید.

خسارت جانی و مالی

اگر باتری جایگزین که خریداری کرده‌اید با آیفون شما سازگار نباشد، اصطلاحاً تقلبی باشد، پس از مدت کوتاهی احتمال تورم باتری و حتی انفجار آن وجود دارد که ممکن است منجر به متلاشی شدن LCD و سایر قطعات بشود.
بدبینانه ترین حالت این است که در حین کار کردن با آیفون باتری تقلبی که خریداری کرده‌اید و متورم شده در دستان شما منفجر شود که در این صورت خدای ناکرده به خودتان هم آسیب می‌رسد.

آیفون خود را در یک جای خنک قرار دهید

آیفون و آی‌پد در دمای صفر تا ۳۵ درجه سانتی گراد بهترین عملکرد را دارند و کار کردن در خارج از این بازه دمایی به دستگاه آسیب می‌رساند.واگر بخواهید در دمای بالای ۳۵ درجه گوشی خود را شارژ کنید  به سلامت باتری آسیب زیادی وارد می‌کند.

بیرون آوردن گوشی از قاب

بعضی از قاب ها به دلیل ضخامت و عدم انتقال حرارت باعث داغ شدن بیشتر گوشی میشود. پس ترجیحا هنگام شارژ بهتر است قاب گوشی را در بیارید.

شب ها آیفون را به حالت شارژ رها نکنید

هر دستگاه آیفون بعد از حداکثر ۵/۱ ساعت در شارژ ماندن از صفر به ۱۰۰ درصد می‌رسد در نتیجه نباید بیشتر از این مدت در شارژ بماند چرا که به سلامت باتری آسیب می‌رساند.

نحوه ارتباط با شرکت سیب شرق :

شما عزیزان می توانید با شماره گیری 05138436001  داخلی 104 تماس حاصل فرمایید.
یا با شماره 09150976001 ارتباط برقرار کنید.
در مرکز تعمیرات موبایل خدمات تعمیرات موبایل با تضمین اصالت قطعات و گارانتی تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه ای و ماهر انجام می‌شود. همچنین در صورتی که بعد از تعمیر گوشی و تحویل آن دچار هرگونه مشکلی شدید، می‌توانید از خدمات این شرکت تا زمان حل شدن مشکل به‌صورت رایگان بهره ببرید.

تماس یا مشاوره با متخصصین سیب شرق

می توانید با شماره 05138436001  داخلی 104 تماس حاصل فرمایید.
یا با شماره 09150976001 ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *