تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بهترین انواع لاستیک کومهو

بهترین انواع لاستیک کومهو

لاستیک از بخش های مهم در خودرو ها است که برای خرید تایر مناسب نیاز به انتخاب یک برند خوب است. در بازار تایر ها در برند های گوناگون عرضه می شوند و هر یک از برند ها سطح کیفی مختلف را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. در صورتی که می خواهید تایری با کیفیت را تهیه کنید که پاسخگوی انتظارات شما از یک تایر فوق العاده باشد ، لاستیک کومهو بهترین گزینه است. لاستیک کومهو یکی از تایر های پر طرفدار و محبوب است. برای انتخاب تایر با کارایی بالا و مناسب برای تمام  فصول ، لاستیک کومهو بهترین گزینه می باشد. شرکت تولیدی لاستیک کومهو ، این تایر ها را در طرح های کم مصرف  به همراه فناوری پیشرفته به تولید رسانده است. لاستیک های کومهو دارای کارایی بالای هستند و از تایر های به صرفه و با کیفیت می باشند. کمپانی کومهو در ابتدا شرکتی کوچک بود اما امروزه این شرکت بزرگ ، محصولاتش را به سراسر د نیا ارائه می کند.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز بزرگ و تخصصی فروش تایر های خارجی است بنابراین در صورتی که می خواهید خرید تایر های خارجی مانند خرید لاستیک کومهو را انجام دهید به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید و انواع تایر مصرفی را تهیه کنید.

لاستیک کومهو

لاستیک کومهو ساخت کجاست؟

 کومهو برندی شناخته شده است که انواع تایرها را به تولید می رساند. محصولات کومهو از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل این تایر های مورد رضایتمندی مصرف کنندگان قرار گرفته اند. کومهو یکی از بزرگ ترین تایرسازان در جهان است. کومهو انواع تایر ها را برای خودرو های سواری، کامیون ها ، شاسی بلند ، ماشین های باری و… را به تولید رسانده است و این شرکت معتبر توانسته بهترین تایر ها را به بازار جهانی تایر ارائه دهد. دفتر مرکزی کومهو در گوانجو کره جنوبی قرار دارد که در سال 1960 تاسیس شد. امروزه این برند با برند های مطرح جهانی رقابت دارد. کومهو تامین کننده ی تایر مصرفی کمپانی های بزرگی مانند BMW ،Dodge و Volkswagen می باشد و به عنوان تایر فابریک در این خودرو ها به کار می رود.

لاستیک ‌های کومهو تنوع بسیار بالایی دارند تا هر یک از مصرف کنندگان با توجه به نیاز بتوانند خرید انواع لاستیک کومهو را برای اتومبیل خود را انجام دهند. مدل ‌های Solus و Ecsta Kumho از محبوب ‌ترین تایر های کومهو است که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. این تایر ها برای علاقه ‌مندان به عملکرد بالا طراحی شده و دارای ویژگی های بسیار خاص مانند نویز کم، قیمت مناسب، هندلینگ عالی و کشش بهبود‌ یافته می باشد بنابراین بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند خرید تایر های با عملکرد بالا را تهیه کنند.

فروشگاه چرخ و یدک مجموعه ی کاملی برای خرید تایر است که انواع تایر های داخلی و وارداتی را ارائه می کند و می توانید از از میان انواع تایر ها ، تایر مورد نظر را به راحتی تهیه کنید.

خرید لاستیک کومهو

در صورتی که می خواهید خرید لاستیک کومهو را انجام دهید و علاقه مند به استفاده از این تایر ها هستید ، فروشگاه چرخ و یدک مدل های مختلف این تایر را در نظر گرفته است و از طریق سایت چرخ و یدک می توانید مدل های لاستیک کومهو را مشاهده کرده و نوع دلخواه را برگزینید.  محصولات این مجموعه همه در نوع اصلی و با کیفیت می باشند و با بهترین قیمت به شما ارائه می شوند. با توجه به این که چرخ و یدک از مجموعه های قدیمی است و سال هاست در حوۀ عرضه ی تایر فعالیت داشته ، می تواند بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد. شما از طریق این مجموعه می توانید انواع تایر ها را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

فروش لاستیک کومهو به صورت آنلاین

امروزه فروش کالا ها به صورت آنلاین نیز انجام می گیرد و فروشگاه های اینترنتی محصولاتشان را به صورت آنلاین عرضه می کنند. به همین دلیل فروشگاه چرخ و یدک نیز فروش لاستیک کومهو و سایر محصولاتش را به صورت اینترنتی انجام می دهد و خریداران تایر نیاز به مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری ندارند و از طریق اینترنت در کوتاه ترین زمان می توانند انواع تایر مورد نیاز را تهیه کنند. این مجموعه سعی داده بهترین قیمت ها را برای عرضه محصولات در نظر بگیرد تا بتواند رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

لاستیک کومهو

مشخصات لاستیک کومهو

لاستیک کومهو دارای مشخصات بسیار خوبی است و همین موجب شده این برند فروش بالایی را داشته باشد. در کشور ما نیز کومهو طرفدارن زیادی دارد و تامین کنندگان این تایر ها را به دست مصرف کنندگان می رسانند. مزایای لاستیک کومهو مورد  توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و توانسته موجب رضایتمندی آن ها شود. در ادامه به برخی از مشخصات لاستیک کومهو می پردازیم:

  • آج

لاستیک کومهو از نظر رتبه ی آج ، امتیاز 100 را به خود اختصاص داده است و رتبه ی آج تایر نشان دهنده ی طول عمر تایر می باشد. در واقع این تایر ها رتبه ی مناسبی را دارند و طول عمر لاستیک کومهو ، مطلوب واقع شده است. به طور کلی هر چه تایر ها  نرم تر باند در نتیجه فراسیش زودتر اتفاق می افتد.

  • کشش

کشش تعیین کننده ی میزان چسبندگی و کنترل لاستیک ‌ها در جاده خیس و بارانی است. نمرات کشش در مقیاس AA ،A ،B یا C می باشد که لاستیک کومهو امتیاز A را دریافت کرده است. این نمره نشان دهنده ی این است که لاستیک کومهو با وجود این که تایر زمستانی هم نباشد، می تواند در شرایط بارانی بهترین عملکرد را داشته باشد.

  • دما

دما شامل درجه ای برای تایر ها است که در مقیاس A ،B یا C می باشد. تایر ها باید بتوانند دما های مختلف را تحمل کنند. به طور مثال تایر هایی که در مسابقات مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند دما های بالاتر را تحمل کنند و این موجب می شود که تایر ها سالم بمانند اما برای کامیون های سبک نیاز به تحمل حرارتی بسیار بالا ندارند. تایر کومهو رتبه ی خوبی را در این زمینه به خود  اختصاص داده است.

  • فرمان پذیری

تایر های کومهو دارای چسبندگی بالایی هستند و همین موجب می شود که این تایر ها فرمان پذیری خوبی را داشته باشند. تایر کومهو در شتاب گیری در زمان ترمزگیری، عملکرد بالایی دارد. همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف ، تایر کومهو فرمان پذیری خوبی را دارد.

قیمت لاستیک کومهو

لاستیک کومهو یکی از تایر هایی است که در کنار تمام مزایا و ویژگی های بسیار خوبش ، قیمت مناسبی دارد. این تایر ها بسیار اقتصادی هستند و در صورتی که تمایل به خرید تایر با کیفیت دارید ، این تایر گزینه ی خوبی است. قیمت تایر ها بر اساس تکنولوژی ساخت، مدل، نوع و سایر مشخصاتشان ، متفاوت از هم می باشد. محصولات کومهو دارای قیمت مناسبی در مقایسه با لاستیک های اروپایی و امریکایی هستند و به طور کلی محصولات کره ای به کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف هستند. در صورتی که قصد خرید تایر کومهو را دارید ، فروشگاهی که انتخاب می کنید بسیار مهم است به همین دلیل ما در این مقاله به شما یکی از معتبرترین مراکز فروش لاستیک کومهو را معرفی کردیم تا بتوانید خرید لاستیک کومهو را با اطمینان از فروشگاه چرخ و یدک انجام دهید.

https://charkhoyadak.com/

آگهی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *