تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

باربری به جزایر جنوبی چگونه انجام میشود ؟

باربری به جزایر جنوبی چگونه انجام میشود ؟

نحوه ارسال بار و کالا به جزایر جنوبی

شاید شما عزیزان نیز این سوال را داشته باشید که اگر قصد ارسال بار به کیش یا قشم را داشته باشید چگونه می توانید این امر را انجام دهید و برای رسیدن به پاسخ این سوال تحقیقات زیادی انجام داده باشید .

در این مقاله قصد داریم روش های ارسال محموله ها به جزایر جنوبی کشور را به شما عزیزان معرفی نماییم و یکی از قوی ترین و بهترین شرکت های باربری که امکان ارسال محموله ها را برای جزایر جنوبی کشور فراهم نموده است را به شما معرفی نماییم.



برای ارسال بار به جزایر جنوبی کشور می توانید محموله های خود را از طریق حمل زمینی به نقاط ارسال کنید ! بله از طریق حمل زمینی با استفاده از کامیون و تریلی امکان ارسال فراهم است. در ادامه مقاله به بررسی این خدمات می پردازیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار میدهیم.

چه محموله هایی به جزایر جنوبی ارسال میشوند ؟

مجموعه آنی بار به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در کل کشور ، انواع کامیون و تریلی در ابعاد و توان مختلف را برای انتقال محموله های مختلف در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه خدمات حمل بار به جزیره های قشم ، کیش ، لاوان ، هنگام ، ابوموسی و . . . را انجام خواهد داد.

 

محموله های شما در صورتی که ممنوعیتی در حمل و نقل از طرف قانون برای آنها درنظر گرفته نشده باشد ، توسط تیم آنی بار از هرنقطه ای از کشور قابل انتقال به جزایر جنوبی می باشند.

یکی از مهمترین موضوعات در حمل و نقل محموله ها ، شرایط محموله است که در برخی موارد نیاز به دریافت مجوز های تردد دارد . اما بصورت کلی ، هر نوع با و کالای تجاری و صنعتی توسط تیم آنی بار در کمترین زمان ممکن قابل انتقال خواهد بود .

 

  • انواع تولیدات کارخانجات و کارگاه ها

  • دستگاه های صنعتی و کشاورزی

  • انواع تره بار و مواد غذایی

  • اثاثیه و لوازم خانه

  • محموله های تجاری و صادراتی

  • دستگاه های راهسازی و ماشین آلات



برای ارسال بار به جزایر جنوبی کشور تنها کافیست با باربری آنی بار در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان این مجموعه محموله های خود را در اسرع وقت بارگیری و ارسال نمایید.

ارسال بار به جزایر جنوبی با انواع خودروی باری

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار برای انتقال محموله های مختلف به جزایر جنوبی ، در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری است که امکان بارگیری همه نوع محموله در تناژ و ابعاد مختلف را برای شما فراهم می نماید.

از آنجایی که محموله های مختلف دارای ابعاد ، وزن ، شرایط بارگیری متفاوت و . . . می باشند ، انتخاب یک خودروی باربری مناسب برای بارگیری و حمل ایمن آن بسیار مهم است . شرکت آنی بار به دلیل در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری و همچنین سابقه طولانی در حمل و نقل محموله های مختلف امکان انتقال انواع محموله ها را خواهد داشت.

خودروهای باربری آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )

  • انواع تریلی ( کفی / چادری / کمرشکن / کمپرسی )

  • انواع خاور و کامیونت ( مسقف و روباز )

  • نیسان وانت

هر یک از این خودروهای باربری برای انتقال نوع خاصی از محموله ها مناسب هستند و توان بارگیری محموله های متفاوتی را دارند . از همین جهت بهتر است پس از مشاوره با کارشناسان تیم آنی بار بهترین خودروی باری را انتخاب نموده تا کالاها در امنیت کامل و با کمترین هزینه منتقل شوند .

به عنوان مثال ، برای ارسال بار به کیش و انتقال محموله ای با وزن 2 تن نیازی به سفارش خاور یا ایسوزو نیست و با نیسان وانت نیز می توانیم محموله را ارسال کنید. با این حال ابعاد محموله ها نیز بسیار مهم می باشند. برای مشاوره با کارشناسان آنی بار می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

باربری به جزایر جنوبی با انواع تریلی ها

یکی از خودروهای باربری که برای باربری به جزایر جنوبی مورد استفاده قرار میگیرد تریلی می باشد . این خودروی باری برای انتقال محموله های بزرگ و حجیم و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.

توان حمل بار توسط تریلی حدود 24 تن است اما برای محموله های خاص و سنگین تر نیز نوعی از تریلی ها به نام کمرشکن مورد استفاده قرار میگیرد که امکان بارگیری تا حدود 70 تن را نیز دارد.

در مجموعه آنی بار برای ارسال بار و کالا به جزایر جنوبی کشور با استفاده از تریلی به صورت همه روزه می توانید ثبت سفارش خود را انجام داده و انتقال محموله ها و کالاهای خود را انجام دهید . تریلی های آنی بار به صورت زیر می باشند :

 

    • تریلی کفی و بغلدار

    • تریلی چادری یا ترانزیت

    • تریلی کمپرسی

    • تریلی کمرشکن

 

حمل بار به جزیره های جنوبی با کامیون

برای ارسال انواع بار و کالا به جزیره های جنوبی می توانید از کامیون های آنی بار بهره مند شوید و با کمترین هزینه محموله خود را به مقصد مورد نظر ارسال کنید . کامیون ها خودروهای باربری هستند که امکان حمل بار در حجم و وزن زیاد را برای شما فراهم می نمایند و به دلیل گستردگی ناوگان حمل و نقل خود همه روزه خدمات باربری کامیون بین شهری را در اختیار شما قرار میدهد .

 

کامیون های مجموعه آنی بار که برای حمل کالا به صورت بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از :

 

  • کامیون 10 تن یا تک
  • کامیون 15 تن یا جفت
  • کامیون 911

 

هریک از این کامیون ها توان حمل مشخص و ابعاد مشخصی دارند که حجم و وزن مشخصی از بار و کالا را حمل مینمایند . برای ارسال بار به جزیره های جنوبی و  هر نقطه ای از کشور می توانید از این کامیون ها استفاده نمیایید و بهترین راه برای انتخاب کامیون مناسب ، تماس با کارشناسان و متخصصین آنی بار است .

علاوه بر جزیره های جنوبی ، برای ارسال بار به بندرعباس نیز می توانید از این کامیون ها در اسرع وقت استفاده نمایید.

ارسال بار به جزایر جنوبی با نیسان وانت

همانطور که می دانید نیسان وانت یکی از بهترین خودروهای باربری برای انتقال محموله های کم وزن و کم حجم می باشد . از همین جهت مجموعه آنی بار برای این نیاز شما به صورت روزانه تعداد زیادی از نیسان وانت ها را در اختیارتان قرار میدهد تا محموله های خود را منتقل نمایید .

باربری و حمل و نقل با نیسان وانت برای انتقال محموله های با وزن زیر 2 تن انجام میشود و انواع کالاهای تجاری و صنعتی قابل ارسال هستند .

نیسان بار های آنی بار برای انتقال محموله های شما به جزایر جنوبی به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت .

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به جزایر جنوبی

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار برای جزایر جنوبی کشور ارائه می نماید امکان ارسال اثاثیه و لوازم خانه از همه شهر ها و شهرستان ها با استفاده از کارگران حرفه ای و کامیونت های مخصوص حمل و نقل اثاثیه است.

 

اگر قصد دارید اثاثیه و لوازم خود را به کیش و قشم ارسال کنید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و در اسرع وقت اقدام به انتقال لوازم خود نمایید.

برای حمل و نقل اثاثیه به جزایر جنوبی از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده میشود و بسته بندی تخصصی نیز انجام خواهد شد.



باربری به جزایر جنوبی با بهترین بیمه نامه

در خدمات باربری آنی بار برای انتقال محموله های به جزیره های جنوبی ، محموله های شما با پوشش کامل بیمه نامه منتقل خواهند شد . این موضوع سبب شده است که بارگیری و تخلیه و انتقال محموله ها در امنیت کامل انجام شود و دغدغه ای بابت خسارات وجود نداشته باشد.

آنی بار کامل ترین پوشش بیمه را برای محموله های مختلف در نظر گرفته است و هرگونه خسارت که بر اثر آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . به وجود آید به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

برای خدمات حمل بار به جزیره های جنوبی بیمه نامه تا سقف مشخصی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد . به عنوان مثال برای ارسال بار به قشم می توانید تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان دریافت کنید.



برای مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا به وبسایت anibar.net مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *