تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اپل به طور رسمی رویداد معرفی آیفون 15 را در 12 سپتامبر اعلام کرد

زمزمه هایی چند هفته پیش شروع شد و تاریخ 12 سپتامبر را به عنوان تاریخ رونمایی بزرگ بعدی اپل آغاز کرد و امروز خود این شرکت آن را تایید کرده است.

آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس (که ممکن است آیفون 15 اولترا نامیده شود) در 12 سپتامبر معرفی خواهند شد. مثل همیشه، این رویداد به صورت آنلاین در apple.com و همچنین در برنامه Apple TV پخش خواهد شد.

معرفی آیفون 15

شعار/کلمه‌ای که اپل در این مورد انتخاب کرد، “Wonderlust” است، بازی با کلمه “wanderlust” که به معنای “میل شدید به سفر” است. در مورد اپل، این به عنوان “میل شدید برای شگفت‌انگیز شدن” ترجمه می‌شود، شاید؟

هر چهار آیفون جدید به لطف قانون اخیر اتحادیه اروپا که آنها را الزامی می کند، دارای پورت USB-C خواهند بود و شایعه شده است که آیفون 15 پرو مکس / اولترا اولین دستگاه اپل است که دارای دوربین زوم پریسکوپ است. انتظار می‌رود که هر دو مدل پرو از فریم‌های تیتانیومی استفاده کنند و از فولاد ضد زنگ فاصله بگیرند. کل سری سوئیچ قطع صدا را با یک “دکمه” قابل برنامه ریزی جایگزین می کند و جزیره دینامیک نیز روی همه آنها نمایش داده می شود.

اپل همچنین ممکن است سری AirPods خود را به روز کند تا پورت های USB-C را نیز به آنها بدهد. انتظار می رود اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 نیز در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

منبع: gsmarena

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *